Thursday 14 February 2013

Yang's Delight..Lauched!

Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah lagi Penyayang..secara rasminya, kami (mama n Incik Hubby) melancarkan Yang's Delight..amik berkat malam Jumaat yer..hehehe..Ni lah yang mama usahakan selama seminggu ni..penat memang penat..tapi, seronok die memang lain macam...

Planning awal hanya nak buat kecik-kecik je dulu..home based n part time..mama masih bekerja lagi...kalau ade sambutan, barulah nak teruskan ke tahap yang lebih serius..eg. daftar perniagaan, amik sijil-sijil berkaitan dan sebagainya..

Masih banyak yang perlu dibuat..semua masih di peringkat percubaan..setakat ni, produk utama adalah brownies oreo ni dengan chocolatey rice bubble.yang lain2 akan menyusul..tungguuuuu...hehehe..




Kepada kawan-kawan yang sudi membeli dari mama dan bagi komen, terima kasih banyak-banyak..mama sangat menghargainya..Hanya Allah yang dapat membalas budi baik kalian..

Last but not least, sila lah like page Yang's Delight (SILA KLIK SINI)..delivery available untuk kawasan Shah Alam, Subang Jaya, Puchong, Putrajaya..self pick up pon boley..mama terima jugak tempahan untuk event..tapi, lebih kepada door gift la..kek yang berhias bagai tu mama tak blajo lagi..hehehe..kalau yang basic tu boley la.. =) harga boleh bincang..Doakan mama berjaya yer? =)

6 comments:

  1. Wah bestnya.. Tahniah ya Mama... nnt kalau nk order dah tau kat mana.. :D

    ReplyDelete
  2. fuh terliur dibuatnya...yummy...

    ReplyDelete
  3. zaidah, aku pernah join kelas baking kt bandar baru bangi..mmg mabeles..www.kekcawan.com. mcm2 jenis kek dan cupcake ada..

    ReplyDelete
  4. Tahniah...dah maju setapak lgi..moga terus maju..
    klu lah dekat nak je sy tempah..nampak sedap je kek2 tu..terliur di buat nya...:)

    ReplyDelete
  5. zaidah, aku pernah join kelas baking kt bandar baru bangi..mmg mabeles..www.kekcawan.com. mcm2 jenis kek dan cupcake ada..

    ReplyDelete
  6. Congratsss..moga terus maju ke depan :)

    ReplyDelete